Pannerden-Amusement aangeboden door Krasse Knarren uit Wageningen. Nadat de opening werd uitgesproken door voorzitter Toon Egging wenste hij zijn leden een mooie ontspannende muzikale middag toe. Vooraf opmerkelijk de bezoekers zaten ietwat vertwijfelend te kijken naar het duo Suzan en Jan. Het liet zich nogal speels aanzien, af en toe werd gefluisterd, ben benieuwd. Men zag klompen, een rad van avontuur een Accordeon,Gitaar, een Draaitafel waar Jan de knopjes bediende om de muzikale nummers ten gehore te brengen. Ook het(A) viertje met de Logo Plingo bracht menige bezoeker aan het denken wat zal dat zijn?,in plaats van nummers waren er plaatjes zichtbaar!. Het amusement roerde veelal de bezoekers dat leidde tot voluit mee zingen uit volle borst, vooral kom van dat dak af, of Marina. Hiermee werd duidelijk de gevoelige snaar van de leden de leden Senioren Vereniging geraakt. Jan en Suzan veroverden hiermee snel de harten van de bezoekers deze middag waar muziek naast liedjes en vermaak van enkele zeer prachtige spellen. De bezoekers ruim 70 leden in getal aanwezig werden dan ook enkele malen in extase gebracht, om van te smullen. Tijdens dit 1e optreden in verkleedde stijl toepasselijk op het lied o.a. meezing nummers Marina/Marina van Rocco Granada (1959) of het nummer Peter Koelewijn 13 november 1959 was het IJs gebroken. Nieuw voor de leden van het vangen van een pluizige bol wie het dan in bezit had als laatste moest optreden. Vooraf moest de deelnemer het rad van avontuur draaien om aan te geven met de bijvoorbeeld (S) Spanje. Rozemiek Schreven en Ruud Wissing wisten met hun optreden de knaller van deze middag te zijn, hiermee kwam menig buikspier van de bezoekers onder hoge spanning van het lachen. Deze humor spande de kroon bedacht door het Duo Suzan en Jan met dit optreden. Vooraf werden de deelnemers geschminkt voor een volwaardig optreden deze middag. De Senioren Vereniging kan hierbij terug zien op een geweldig geslaagde amusement middag.

Het bestuur